SALPAUSSELÄN KISAT 2023 – KISALIPULLA HIIHTOMUSEOON

Kuva: Lahden museot, kuvakokoelmat. Eetu-Pekka Heiskanen

Salpausselän kisoja vietetään Lahden Urheilukeskuksessa 24.-26.3. Alueelle on pääsy vain kisalipulla. Osta omasi osoitteesta: Liput | Salpausselän kisat

Salpausselän kisojen lippu toimii myös sisäänpääsylippuna Hiihtomuseoon.

Hiihtomuseon toimintaosastolla pääset kokemaan talviurheiluelämyksiä myös sisätiloissa: leiskauta Betonin nokalta tyylikäs telemark, haasta kaveri pistooli- ja kivääriammunnassa ampumahiihdon laserammuntapisteellä ja testaa lumipallon tarkkuusheittoa.

Samalla voit tutustua toimintaosaston kanssa samassa kerroksessa olevaan Hiihdon henkeä -näyttelyyn sekä alakerran suomalaisen kilpahiihdon kultakaudesta kertovaan Sisulla sankariksi -näyttelyyn.

Hiihtomuseo on kisaviikonloppuna avoinna:

pe 9–18
la 10.30–19
su 9.30–18

Lisätiedot:

Mäkihyppääjä punaisessa puvussa sinistä taivasta vasten.
Hiihtomuseon asiakaspalvelu
Salpausselän kisat vaikuttavat lähialueen liikenteeseen. Paikan päälle kannattaa saapua julkisilla ja jalkaisin.

Tutustu kisojen aluekarttaan sekä ohjelmaan Salpausselän kisojen verkkosivuilla.