Suomen naiset ladulla ja mäessä -julkaisu saatavilla

Teos tuo esiin naisten murtautumisen hiihtolajien kilpakentille ja sopii kaikille niin talviurheilusta kuin historiasta  kiinnostuneille. Kattavat tilastot täydentävät kirjan tietosisältöä. Runsas ja monipuolinen kuvitus lisää lukunautintoa.

Suomen naiset ladulla ja mäessä -teos tarjoaa elävän ja monialaisen yleiskatsauksen naisten kilpahiihdon ja mäkihypyn historiasta Suomessa. Julkaisun ovat kirjoittaneet Hiihtomuseon tutkijat vt. näyttelypäällikkö Suvi Kuisman ja nykyisin Trafiikkimuseoiden projektipäällikkö Tiina Jantunen.

Teos on saatavilla Hiihtomuseon museokaupasta sekä myös Mastolan ja Malskin museokaupasta. Voit tilata julkaisun myös museon verkkokaupasta.

Kilpahiihtäjiä esittävä postikortti korttitelineessä museokaupassa.

Museokauppa palvelee nyt myös verkossa

Verkkokaupassa on myynnissä Lahden museoiden julkaisuista ja museoiden kokoelmista tehtyjä tuotteita.