IRONMAN 70.3 MM-KILPAILUT URHEILUKESKUKSESSA

Urheilukaupunki Lahti isännöi triath­lo­nin maail­man­mes­ta­ruus­kil­pai­luja 26.–27. elokuuta. Urheilukeskuksessa on tapahtuman ajan poikkeavat liikennejärjestelyt.
Lahden museoiden kuvakokoelmat, Eetu-Pekka Heiskanen

IRONMAN 70.3-maailmanmestaruuskilpailut järjestetään Lahdessa 26.–27. elokuuta. Kilpailu muodostuu kolmesta reitistä, joiden yhteismitta on 70,3 mailia. Suoritus alkaa 1,9 kilometrin uinnilla, sitä seuraa 90 kilometrin pyöräilyosuus ja lopuksi 21,2 kilometrin juoksu. Kisa alkaa uintiosuudella Teivaan satamasta. Katso tapahtuman tarkemmat tiedot ja aikataulut täältä.

Poikkeuksia liikennejärjestelyissä

MM-kisojen kisakeskuksena toimii Lahden Urheilukeskus. MM-kilpailijoita näkyy liikenteessä runsaasti tapahtumaviikolla 23.–27.8.

Urheilu- ja messukeskuksen parkkipaikat ovat osa tapahtuma-aluetta. Hiihtomuseon lähin parkkimahdollisuus löytyy jäähallin hiekkakentältä. Pysäköintipaikkoja on rajoitetusti. Suosittelemme saapumaan alueelle julkisilla ja kävellen.

Hiihtomuseo palvelee normaalisti

Hiihtomuseo palvelee normaalisti läpi tapahtuman. Museo on avoinna ti–pe klo 9–17 ja la–su klo 11–16.

Museokauppaan on vapaa pääsy. Hiihtomuseon kaupasta löytyy runsas valikoima matkamuistoja ja Lahti-aiheisia tuotteita. Kauppa palvelee museon aukioloaikojen mukaisesti.

Tervetuloa Urheilukeskukseen!

Kysyttävää? Asiakaspalvelumme auttaa! Tavoitat meidät puhelimitse, Whatsappilla tai sähköpostilla:

Mäkihyppääjä punaisessa puvussa sinistä taivasta vasten.
Hiihtomuseon asiakaspalvelu