(Päättynyt) Kerro muistosi LHS:n toiminnasta Hiihtomuseolle!

Lahden Hiihtoseura täyttää 100 vuotta. Hiihtomuseo kerää seuran toiminnassa mukana olleiden muistoja vuonna 2022 avautuvaan juhlanäyttelyyn. Kyselyssä voit kertoa esimerkiksi millaista on edustaa Lahden Hiihtoseuraa urheilijana tai minkälaista vapaaehtoistyötä olet ollut tekemässä.

Lahden Hiihtoseura täyttää pian 100 vuotta. Hiihomuseossa valmistellaan juhlavuonna 2022 avautuvaa näyttelyä LHS:n vaihderikkaista vuosista.

Voit nyt osallistua näyttelyn käsikirjoitukeen jakamalla muistosi Hiihtoseuran toiminnasta!

Muistoja kerätään Webropol-kyselyn kautta. Kyselyssä voit kertoa esimerkiksi, minkälaista on edustaa Lahden Hiihoseuraa urheilijana tai mitä vapaaehtoistyötä olet ollut tekemässä.

Päivitys 26.4.2020

Kysely on suljettu. Kiitämme kaikkia osallistuneita! LHS 100 -näyttely avautuu keväällä 2022. Tiedotamme näyttelyn etenemisestä verkkosivuilla sekä Instagramissa ja Facebookissa. Löydät meidät nimellä @hiihtomuseo